Aktualności

08-07-2024

Przystanek Karkonosze przyciąga kluczowego najemcę!

 

Park handlowy Przystanek Karkonosze realizowany przez Redkom Development na przedmieściach Karpacza w Miłkowie, cieszy się coraz większym zainteresowaniem najemców. Do umów najmu podpisanych przez Redkom Development z Lidl Polska i siecią 4F dołącza Sinsay – jedna z marek spółki LPP.

Sinsay powstał w 2013 roku i nieustannie rozwija sieć sprzedaży oferując odzież, produkty beauty, dodatki dla domu i wiele akcesoriów w atrakcyjnych cenach.

Marka obecna jest ze swoją ofertą stacjonarną oraz internetową na ponad 20 rynkach Europy. Dziś Sinsay to przykład sukcesu i jedna z najchętniej odwiedzanych marek docenianych z jednej strony za szeroki asortyment produktowy, z drugiej za dużą przystępność cenową oferty. Do sieci ponad tysiąca sklepów Sinsay dołączy kolejny w retail parku Przystanek Karkonosze. Atrybutem salonów jest neutralna architektura, dzięki której asortyment zyskuje na możliwie najlepszej ekspozycji. Koncept tworzy zrównoważone tło dla pełnego koloru i różnorodności towaru.

„Sinsay jest niezwykle popularny, a dynamika nowych otwarć pokazuje, że niezależnie od lokalizacji, cieszy się olbrzymim zainteresowaniem klientów. Przystanek Karkonosze będzie najnowocześniejszym parkiem handlowym w regionie. Karkonosze, zawsze nastawione na turystykę charakteryzują się brakiem atrakcyjnych miejsc handlu. Wiemy, że nasz obiekt przyciągnie licznych turystów i lokalnych mieszkańców. Projekt jest już kilka lat na rynku, dzięki Redkom Development doczeka się realizacji, a region zyska nowe miejsca pracy i wyjątkowo atrakcyjne miejsce handlu. Marka Sinsay wpisuje się doskonale w projekt Przystanku Karkonosze uzupełniając lokalną ofertę o nowoczesny koncept oferujący modę dla całej rodziny i artykuły dla domu. Wiemy, że mieszkańcy czekają na otwarcie parku handlowego, tym samym jesteśmy pewni sukcesu tej realizacji” – Elżbieta Kutrasińska, Head of Leasing, Redkom Development.

Przystanek Karkonosze bez wątpienia wpisuje się w wyjątkowy krajobraz regionu, który od lat stanowi atrakcję dla turystów z Polski i zagranicy. Obiekt zaoferuje 17 000 mkw. powierzchni handlowej zaplanowanej na ok. 30 sklepów i punktów usługowych przewidzianych również na wsparcie sprzedaży dla lokalnych biznesów. Otwarcie retail parku to Q2/Q3 2025 roku.

Redkom Development współpracuje z firmą Mallson Polska przy komercjalizacji obiektu.

 

Źródło: Retailnet.pl


Adres

ul. Złota 44/456, 00-120 Warszawa

Telefon

+48 22 620 46 00