Aktualności
Nowa Sukcesja, nowa formuła – zdradzamy, co powstanie w strefie rozrywki w łódzkim centrum handlowym
Galeria Nowa Sukcesja to centrum handlowo-usługowo w Łodzi, które wdraża nowy koncept na skalę nie tylko lokalną, ale też europejską. Frekwencję klientów dla około 100 sklepów galerii wzmocni wyjątkowe centrum rozrywki. Atrakcje dla całej rodziny i młodzieży zajmą ponad 30.000 m2 a więc połowę całego obiektu. Takiej proporcji nie miała jeszcze żadna galeria w Polsce, a takiej powierzchni rozrywkowej pod dachem galerii nie ma w całej Europie!
Sukcesja nie miała łatwej historii, ale wszystko wskazuje na to, że jej nowa odsłona nie tylko skorygowała wszystkie błędy pierwotnej koncepcji, ale zapewni (nomen omen) sukces projektu przez uwzględnienie najnowszych trendów w handlu i wymogów/oczekiwań nowoczesnego klienta. Budynek centrum przechodzi intensywny remodeling – będzie więcej elementów zieleni, drewna, przeszkleń, ale zmieni się też przede wszystkim koncepcja obiektu. Galeria zamierza konkurować z innymi obiektami handlowymi w mieście przede wszystkim komfortem zakupów, ofertą handlową dostosowaną do klienta w Łodzi i okolic, ofertą gastronomiczną i umożliwić klientowi spędzenie w obiekcie wyjątkowego czasu.
Rozrywka dla całej rodziny
Chociaż serce Nowej Sukcesji to handel i usługi, obiekt na pewno wyróżni się na tle innych łódzkich centrów handlowych strefą rozrywki, która składać się będzie m.in. z: niespotykanych w kraju wielkich tematycznych placów zabaw, licznych różnego rodzaju zjeżdzalni, gór, wulkanów, zamków, karuzeli, strefy samochodów „bumper cars”, toru przeszkód Ninja Warrior, parku linowego, ścianki wspinaczkowej, toru gokartowego, parku trampolin, boisk, sceny dla koncertów oraz występów sportowych i artystycznych, szkoły nauki jazdy dla dzieci i młodzieży, aż 20-tu unikalnie zaprojektowanych i wyposażonych tematycznych salek urodzinowych oraz dużej strefy dla gamerów z ponad 120 (!) stanowiskami. Będzie też największy w Polsce – wyjątkowy sklep z zabawkami. Całą kondygnację rozrywkową dzieci będą mogły zwiedzać jeżdzącymi ciuchciami.
Projekt jest inspirowany nowoczesnymi parkami zabaw z Dubaju, Singapuru, Chin czy USA.
Wszystkie te atrakcje znajdować się będą na kondygnacji -1 i będą bardzo dostępne cenowo – tak aby codziennie przez cały tydzień kreować bardzo wysoki traffic dla galerii, a więc wspierać obroty najemców, którzy działać będą na kondygnacji 0 oraz +1. Atrakcje kondygnacji rozrywkowej na poziomie -1 oraz atrakcje kondygnacji +2 czyli 9-salowe kino Helios, 24-torowa kręgielnia, Fitness Fit Fabric, szkoła tańca i placówka medyczna, jak również ponad tysiąc miejsc parkingowych na górnym parkingu – zapewnią równomierny przepływ klienta przez całą galerię, a więc dużą frekwencję klientów przy każdym sklepie.
Dodatkowo ważnym komponentem Nowej Sukcesji będzie gastronomia. Przy tak rozwiniętej strefie rozrywkowej pewne będzie znacznie dłuższy niż w „normalnej galerii” czas spędzany w obiekcie przez klienta. Dlatego w obiekcie działać będzie nie tylko duży przestronny food-court z ponad 10-cioma punktami gastronomicznymi – w tym McDonald’s, ale też kawiarnie, lodziarnie i restauracje. Zarówno rozrywka jak i gastronomia będą pracować na obroty około 100 najemców handlowych i usługowych. Dodatkowo, dużym magnesem obiektu będzie jedna z największych w Polsce Biedronek (ok 1.800 m2).
Inwestorem Nowej Sukcesji jest firma Amush – Joanna Bekdas-Bruzda oraz Sabri Bekdas – właściciele wielu nieruchomości komercyjnych i hotelowych oraz współtwórcy warszawskiego konceptu AIRO. Za koordynację i projekt strefy rozrywki na poziomie -1 odpowiada Daniel Heinst, znany z takich projektów jak Mandoria czy Majaland. Za koncepcję komercyjną oraz wynajem galerii odpowiada firma Mallson Polska oraz Anna Piotrowska z ramienia inwestora.
Otwarcie Nowej Sukcesji zaplanowano na czwarty kwartał tego roku.