Aktualności
Centrum Łopuszańska 22 otwiera rok umową z CCC
Warszawskie centrum handlowe dynamicznym ruchem rozpoczyna 2022 rok. W pierwszych dniach stycznia podpisana została umowa z marką CCC. Tym samym dotychczasowa oferta obuwnicza centrum znacznie się rozszerzy.
Nowy sklep zajmie powierzchnię 619 m.kw. Znajdować się będzie tuż obok strefy gastronomicznej, w bliskim sąsiedztwie sklepu Pepco.
Okres pandemii nie zatrzymał planów rozwojowych Centrum.
Trudny pandemiczny czas Centrum Łopuszańska 22 wykorzystało na nieprzerwany rozwój oraz przyciągniecie nowych marek poszerzających dotychczasową ofertę. W Centrum pojawiły się nowe marki, takie jak: Tedi, Edenberg, Fox Games Arcade, Alexio Giorgio, Apteka, Piekarnia Otrębusy, Sempre Per Voi, GC Fashion, Ding Tea, Bonito oraz Meat Point.
Rozrywka mocną stroną Centrum Łopuszańska 22.
Ofertę handlową wzbogaca ultranowoczesna strefa rozrywkowa Airo. Na powierzchni 4 tys. mkw., znajduje się park trampolin Airo oraz kosmiczna sala zabaw dla dzieci Airo Space Kids. Obiekt przyciąga rodziny z dziećmi, grupy szkolne i zorganizowane z Warszawy i okolic. Chętnie uczęszczają do niego okoliczni mieszkańcy, pracownicy strefy biznesowej a także mieszkańcy innych dzielnic Warszawy i okolic.
Centrum Łopuszańska 22: 120 sklepów i 20 tys. mkw. GLA
Centrum Łopuszańska 22 to galeria o powierzchni 20 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej usytuowanej na jednym poziomie licząca 120 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Kluczowi najemcy obiektu to m.in. Biedronka, Media Expert, Sinsay, Action, Rossmann, Tedi, KiK, Pepco, Dealz, Ochnik, Natura, Kubenz, Recman, Esotiq, Femestage, Ziaja, Tiffi, Maxi ZOO czy Kebab King. Klienci mają do dyspozycji 1,3 tys. wygodnych naziemnych miejsc parkingowych zlokalizowanych wokół centrum. W sąsiedztwie znajduje się stacja podmiejskiej kolejki WKD, z której korzystają mieszkańcy ościennych gmin.
Właścicielem i zarządcą Centrum Łopuszańska 22 jest spółka Devin Investments, która współpracuje z firmą Mallson Polska przy rekomercjalizacji obiektu.