Aktualności
W pełni kompleksowa oferta Galerii Wiślanka
Galeria Wiślanka sukcesywnie kompletuje portfolio marek z zakresu wszystkich branż. W ostatnim czasie na otwarcie swoich sklepów w pierwszym centrum handlowym w Żorach zdecydowali się kolejni najemcy. Dzięki temu już niebawem mieszkańcy miasta będą mogli zrobić zakupy w salonach KS Sport, Ryłko oraz Monnari.
Główną ideą budowy Galerii Wiślanka było zapewnienie żorzanom wygodnych i kompleksowych zakupów bez konieczności podróżowania do innych, często znacznie oddalonych miejscowości w poszukiwaniu swoich ulubionych brandów. Inwestorowi obiektu od samego początku komercjalizacji udaje się skutecznie realizować ten cel. Galeria Wiślanka od chwili otwarcia stanie się nie tylko miejscem gwarantującym bogatą ofertę zakupową dla całej rodziny, ale także zapewni wiele atrakcyjnych możliwości spędzania wolnego czasu, m.in. za sprawą kina Helios oraz bardzo urozmaiconej strefy gastronomicznej.
Taką koncepcję komercjalizacji doceniają także sami najemcy, których grono regularnie się powiększa. W ostatnim czasie do Galerii Wiślanka zdecydowały się dołączyć marki KS Sport, Monnari oraz Ryłko.
KS Sport to polska firma, działająca na rynku odzieżowo-obuwniczym od 2008 roku, której sklepy znajdują się już w ponad 60 miastach na terenie Polski. W swojej ofercie proponuje nie tylko artykuły wiodących marek sportowych tj. Puma, Nike, Reebok, Adidas, Asics czy New Balance, ale także ubrania oraz akcesoria w najmodniejszym obecnie stylu streetwear. Strategią firmy jest przede wszystkim zapewnienie klientom najwyższej jakości produktów w atrakcyjnych cenach. Salon KS Sport w Galerii Wiślanka zajmie powierzchnię blisko 144 mkw.
Umowę na otwarcie salonu o powierzchni około 255 mkw. zdecydowała się marka odzieżowa Monnari. Sklep niedostępnego do tej pory brandu w Żorach, zaoferuje klientkom kolekcje łączące ponadczasową elegancję z najnowszymi trendami, a wszystko to w oparciu o modne, kobiece kroje. Na kolekcje składają się autorskie projekty w limitowanych seriach, opracowywane przez zespół doświadczonych projektantów. Każda konstrukcja powstaje z myślą o sylwetkach polskich kobiet.
Z kolei portfolio obuwnicze centrum handlowego wzbogaci swoim asortymentem popularna marka Ryłko, której salon zajmie powierzchnię niemal 97 mkw. Sukces marki to połączenie tradycyjnego podejścia, pasji tworzenia i nowoczesnych rozwiązań. W efekcie, mimo tak długiej obecności na rynku, oferta firmy z kolekcji na kolekcję jest coraz ciekawsza, wciąż zaskakuje, zyskując tym samym nowych klientów w każdym wieku. Oprócz stałej kolekcji marki w salonach Ryłko można znaleźć obuwie damskie z linii specjalnych - Estima, Relax, #RKO, a także obuwie męskie oraz galanterię skórzaną.
Źródło: Retailnet.pl